Kwaliteitsverbetering bij Analyst ICT daarom drie simpele vragen

Bij Analyst ICT geloven we dat kwaliteit een continu proces is, nooit een einddoel. We streven ernaar om onze diensten en producten continu te verbeteren en tegemoet te komen aan de behoeften en verwachtingen van onze klanten. In lijn met onze aankomende ISO 9001-certificering introduceren we een nieuwe stap in onze reis naar service excellentie: een wekelijkse enquête gericht op feedback van onze klanten.

Waarom een wekelijkse enquête?

1. Directe Feedback: Een wekelijkse frequentie stelt ons in staat om snel feedback te krijgen over recent geleverde diensten. Dit betekent dat we eventuele problemen direct kunnen aanpakken en de kwaliteit onmiddellijk kunnen verbeteren.

2. Voortdurende Verbetering: Door regelmatig in contact te komen met onze klanten en hun meningen te horen, kunnen we beter begrijpen wat werkt en wat aandacht nodig heeft.

3. Betrokkenheid bij Klanten: Deze enquêtes laten onze klanten zien dat we hun mening serieus nemen. Dit versterkt het vertrouwen en de samenwerking tussen ons en onze klanten.

4Wel superlogisch: We beperken de enquête tot 3 simpele vragen welke je kan beantwoorden door een waardering te geven op de schaal van één tot vijf. Je krijgt deze korte enquête alleen als we afgelopen week wat voor je organisatie hebben gedaan. Dus is er een ticket of een vraag geweest kun je een maal per week deze korte vragenlijst verwachten.

ISO 9001 en de Enquête

ISO 9001 is een internationaal erkende norm voor kwaliteitsmanagementsystemen. Het vereist dat organisaties regelmatig feedback verzamelen en evalueren om de kwaliteit te verbeteren. Onze nieuwe wekelijkse enquête is een directe weerspiegeling van deze vereiste en helpt ons om de normen van ISO 9001 na te leven en zelfs te overtreffen.

Door het verzamelen van feedback met deze frequentie, kunnen we niet alleen voldoen aan de ISO-normen, maar ook voorop lopen in de industrie qua klantenservice en productkwaliteit.

Hoe het werkt

Aan het einde van elke week ontvangen onze klanten een korte enquête via e-mail (slechts 3 vragen). We hebben de vragen zo ontworpen dat ze snel en gemakkelijk te beantwoorden zijn, maar ze bieden ons wel waardevolle inzichten. De feedback wordt geanalyseerd door ons en vervolgens besproken met de ICT consultants voor implementatie van verbeteringen.

Superlogic

Bij Analyst ICT zijn we toegewijd aan kwaliteitsverbetering in alles wat we doen. Deze wekelijkse enquêtes zijn een belangrijk hulpmiddel voor ons om dicht bij onze klanten te blijven, hun behoeften te begrijpen en onze diensten daarop af te stemmen. We zijn dankbaar voor iedereen die de tijd neemt om ons feedback te geven en kijken ernaar uit om samen te werken aan een toekomst van uitmuntendheid. Voor ons niet meer dan superlogisch!

Recent blogs

AI act
Blog
De AI Act: wat is er veranderd sinds augustus 2025?
ICT wordt simpeler en menselijker ook als het gaat om kunstmatige intelligentie (AI). Met de komst van de Europese AI Act moeten organisaties in Europa zorgvuldiger omgaan met AI-toepassingen. De wet wordt in fases ingevoerd en sinds 2 augustus 2025 gelden er nieuwe verplichtingen. Wat is er veranderd en wat betekent dit voor uw organisatie? Wat hield de eerste fase in? In februari 2025 ging de eerste fase van de AI Act van start. De focus lag toen vooral op: Bewustwording en basiskennis van AI in organisaties. Het vermijden van verboden AI-toepassingen (de categorie onacceptabel risico). Het onderstrepen dat niet…
microsoft 365 copilot
Blog
Maak uw werk makkelijker met Microsoft Copilot: concrete voorbeelden
ICT is soms complex, maar technologie kan ook juist veel eenvoudiger maken. Een mooi voorbeeld daarvan is Microsoft Copilot. Deze slimme assistent zit verwerkt in de Microsoft 365-apps die u waarschijnlijk al dagelijks gebruikt: Outlook, Word, Excel, Teams en meer. Copilot helpt u om sneller te werken, tijd te besparen en overzicht te houden. Zeker voor kleine bedrijven is dat waardevol, want daar is de werkdruk vaak hoog en zijn er weinig handen. Wij zetten de belangrijkste voordelen én concrete voorbeelden op een rij. Wat is Microsoft Copilot? Copilot is een digitale assistent op basis van kunstmatige intelligentie. Hij “denkt”…
Blog
Belangrijke wijziging vanaf 1 november: Microsoft 365 / Office 365 licenties splitsen in pakketten mét en zonder Teams
Sinds kort heeft Microsoft aangekondigd dat er per 1 november 2025 een ingrijpende wijziging plaatsvindt in de manier waarop je Microsoft 365 en Office 365 licenties kunt afnemen. Voor organisaties betekent dit meer keuzevrijheid en de mogelijkheid om te besparen mits je weet wat de gevolgen zijn. Wat verandert er precies? Microsoft gaat de bestaande pakketten opdelen in varianten met Teams en zonder Teams.   Voor elk abonnement wordt aangegeven wat het prijsverschil is tussen de versie met Teams en de versie zonder.   Teams blijft ook beschikbaar als zelfstandige dienst via gespecialiseerde abonnementen zoals Teams Essentials en Teams Enterprise.   Microsoft belooft nieuwe hulpmiddelen om data uit Teams te exporteren…

A newsletter

Superlogic right?