Vorige week vrijdag opende ik LinkedIn met de intentie om mijn netwerk uit te breiden, en iets viel me meteen op. Overal zag ik foto’s van FD Gazellen Awards voorbij komen. Maar even serieus! Wij hadden toch ook zo’n FD Gazellen Award gewonnen? En dat voor het tweede jaar op rij! Hoe konden we dat nu vergeten?
Ik pakte mijn telefoon en belde Berry. “Hoi Berry, met Frank. Zijn we nu echt de FD Gazellen Award vergeten?” Aan de andere kant van de lijn klonk een aarzelend “Uhh… ja, maar ik dacht dat dat een bewuste actie was. We wilden gisteren namelijk eerst Klant X en Klant Y helpen. Die zijn superblij met de oplossing die we hebben gegeven.”
Niet veel later dacht ik bij mezelf: eigenlijk is dit ook wel superlogisch. Dit is hoe wij moeten en horen te zijn bij Analyst ICT. Onze klanten moesten er wel enorm om lachen. “Jongens, dit was ook weer niet nodig, maar wij waarderen het enorm,” waren de reacties.
Dus jullie houden onze foto nog tegoed! We moeten er nu zelf maar iets moois van gaan maken. Op naar FD Gazellen nummer 3! Felicitaties aan al onze klanten en leveranciers die wel zo’n mooie FD Gazellen in ontvangst hebben mogen nemen.