Handig! Whatsapp business op meerdere apparaten

Whatsapp Business

De vakantieperiode komt eraan, en we hebben bij onze servicedesk al meerdere keren dezelfde supportvraag voorbij horen komen: “Kan ik WhatsApp Business op meerdere apparaten tegelijk gebruiken?” Jazeker, dat kan! In dit korte blogbericht leggen we uit hoe #superlogisch!

Stap 1: Installeer WhatsApp Business op je primaire telefoon

1. Download en installeer de WhatsApp Business app vanuit de Google Play Store of Apple App Store.

2. Open de app en registreer je met het telefoonnummer dat je wilt gebruiken voor je bedrijf.

3. Voltooi de installatie en configureer je bedrijfsprofiel.

Stap 2: Schakel de multi-device functie in

1. Open WhatsApp Business op je primaire telefoon.

2. Tik op het menu-icoon (drie stippen in de rechterbovenhoek op Android, of Instellingen-icoon op iOS).

3. Selecteer Gekoppelde apparaten.

4. Tik op Multi-device beta en volg de instructies om deel te nemen aan de multi-device functie (als dit nodig is).

Stap 3: Koppel extra apparaten

1. Op je primaire telefoon, ga naar Gekoppelde apparaten.

2. Tik op Apparaat koppelen.

3. Open WhatsApp Business op de extra telefoon die je wilt koppelen. Installeer de app als dat nog niet is gedaan.

4. Op de extra telefoon, tik op Menu (drie stippen) en selecteer Gekoppelde apparaten.

5. Gebruik de extra telefoon om de QR-code te scannen die wordt weergegeven op je primaire telefoon.

6. Wacht tot het koppelingsproces is voltooid. Je WhatsApp Business-account is nu beschikbaar op het extra apparaat.

Stap 4: Beheer gekoppelde apparaten

1. Op je primaire telefoon, kun je via Gekoppelde apparaten de gekoppelde apparaten beheren.

2. Je kunt apparaten ontkoppelen door op het apparaat te tikken en Uitloggen te selecteren.

Belangrijke opmerkingen:

– Je kunt je WhatsApp Business-account op maximaal vier extra apparaten gebruiken.

– Alle berichten, gesprekken en media zijn gesynchroniseerd tussen de gekoppelde apparaten.

– De primaire telefoon hoeft niet online te zijn voor de extra apparaten om toegang te hebben tot het account.

Laatste blogs

cyber hygiene
Blog
Cyber Hygiëne?
Cyber Hygiëne? Nooit van gehoord? Maar Cyber Hygiëne is een essentieel onderdeel van een veilige bedrijfsvoering. Net zoals persoonlijke hygiëne helpt om gezondheidsproblemen te voorkomen, helpt cyber hygiëne om de veiligheid en integriteit van uw digitale systemen en gegevens te waarborgen. Voor MKB bedrijven is het van cruciaal belang om goede cyber hygiëne te implementeren om zich te beschermen tegen cyberdreigingen. In deze blog leggen we uit wat cyber hygiëne inhoudt, waarom het zo belangrijk is voor MKB bedrijven, en hoe Analyst ICT u kan ondersteunen bij de implementatie. Wat is Cyber Hygiëne? Cyber hygiëne verwijst naar de best practices…
myworkdrive
Blog
My Work Drive: De Ideale Files naar de Cloudoplossing voor het MKB.
Toegankelijkheid tot bedrijfsgegevens is van cruciaal belang voor het succes van een onderneming, vooral voor kleine en middelgrote bedrijven (MKB’s). My Work Drive biedt hier een perfecte oplossing voor. Deze dienst stelt bedrijven in staat om overal en altijd toegang te krijgen tot hun documenten, wat resulteert in verhoogde productiviteit en flexibiliteit. Nog klaar om de bedrijfsdata in de Cloud te plaatsen maar wel graag overal beschikbaar. Myworkdrive kan hier mee helpen. Wat is My Work Drive? My Work Drive is een bestandstoegangssysteem dat speciaal is ontworpen om gebruikers in staat te stellen bestanden op te slaan en bewerken in…
analyst ict XLA Xperience Level Agreement
Nieuws
Wat is een Xperience Level Agreement (XLA)?
Bij Analyst ICT begrijpen we dat een succesvolle ICT-dienstverlening verder gaat dan alleen technische ondersteuning. Voor ons Superlogisch! Het gaat om de volledige ervaring die we onze klanten bieden. Daarom hebben wij de Xperience Level Agreement (XLA) geïntroduceerd. Dit is een benadering die niet alleen focust op de technische meetbaarheid van services, maar ook op de tevredenheid en de ervaring van de eindgebruiker. In deze blog leggen we uit wat een XLA precies is en waarom dit voor ons en onze klanten zo belangrijk is. Wat is een Xperience Level Agreement? Een Xperience Level Agreement (XLA) gaat een stap verder…

Een nieuwsbrief

Superlogisch toch?