Support

Onze servicedesk is bereikbaar vanaf 08:30 tot 17:30. Via deze support pagina bieden wij u een aantal mogelijkheden, maar vaak wordt u gevraagd om het programma Teamviewer (hulp op afstand) te starten. Deze vindt u hieronder, ook hebben wij een klantportaal beschikbaar voor het aanmaken en beheren van tickets (verzoeken, klachten) voor onze klanten.

Het is mogelijk om direct ‘hulp op afstand’ te krijgen, voor uw Windows of Apple systeem. Dit doen wij met behulp van het programma Teamviewer. Maak onderstaand een keuze, zodat wij op afstand met u mee kunnen kijken op uw computer en u verder kunnen helpen.

Download hieronder teamviewer voor jouw systeem:

  1. Download Teamviewer (voor Windows of Apple)
  2. Start Teamviewer
  3. Eerste keer Teamviewer op de mac? gebruik deze instructie
  4. Bel ons 040-2070007 

Analyst ICT gebruikt voor de afhandeling van de lopende vragen en updates een klantportaal. Via dit klantportaal heeft u eenvoudig een overzicht van alle vragen, facturen en documentatie voor nu en in het verleden.

Inloggen klantportaal

Via een van onze medewerkers kunt u toegang tot dit klantportaal aanvragen, ter ondersteuning hebben wij een korte handleiding beschikbaar.

arrow links