Meerdere back-ups per dag voor Azure Virtual Machines

hero azurebackup 1

Een leuk nieuwtje van Microsoft. Nu is er onder public review het volgende; “Azure Virtual Machine Backup stelt u in staat om een verbeterd beleid te creëren om meerdere snapshots per dag te maken. Azure Backup begrijpt uw behoefte om bedrijfskritische workloads in Azure Virtual Machines te beschermen en biedt nu een voorvertoning van een lage recovery point objective (RPO) tot slechts vier uur.

Met deze mogelijkheid kunt u de duur definiëren waarin uw back-up taken worden geactiveerd en uw back-up schema afstemmen op de werkuren wanneer er frequente updates zijn. Met begrip voor uw behoefte aan een hogere retentie in instant restore, is verbeterd beleid ontworpen om instant restore retentie te bieden met een standaard retentie van zeven dagen en een maximum van 30 dagen. Dit zorgt voor minimaal gegevensverlies in het geval van corruptie of updates.”

Een hele fijne optie voor heel veel van onze klanten #superlogisch

Laatste blogs

myworkdrive
Blog
My Work Drive: De Ideale Files naar de Cloudoplossing voor het MKB.
Toegankelijkheid tot bedrijfsgegevens is van cruciaal belang voor het succes van een onderneming, vooral voor kleine en middelgrote bedrijven (MKB’s). My Work Drive biedt hier een perfecte oplossing voor. Deze dienst stelt bedrijven in staat om overal en altijd toegang te krijgen tot hun documenten, wat resulteert in verhoogde productiviteit en flexibiliteit. Nog klaar om de bedrijfsdata in de Cloud te plaatsen maar wel graag overal beschikbaar. Myworkdrive kan hier mee helpen. Wat is My Work Drive? My Work Drive is een bestandstoegangssysteem dat speciaal is ontworpen om gebruikers in staat te stellen bestanden op te slaan en bewerken in…
analyst ict XLA Xperience Level Agreement
Nieuws
Wat is een Xperience Level Agreement (XLA)?
Bij Analyst ICT begrijpen we dat een succesvolle ICT-dienstverlening verder gaat dan alleen technische ondersteuning. Voor ons Superlogisch! Het gaat om de volledige ervaring die we onze klanten bieden. Daarom hebben wij de Xperience Level Agreement (XLA) geïntroduceerd. Dit is een benadering die niet alleen focust op de technische meetbaarheid van services, maar ook op de tevredenheid en de ervaring van de eindgebruiker. In deze blog leggen we uit wat een XLA precies is en waarom dit voor ons en onze klanten zo belangrijk is. Wat is een Xperience Level Agreement? Een Xperience Level Agreement (XLA) gaat een stap verder…
Microsoft
Nieuws
Wij zijn Microsoft AI Cloud Partner
We zijn verheugd aan te kondigen dat Analyst ICT is erkend als Solutions Partner binnen het Microsoft AI Cloud Partner Program. Deze partner status onderstreept onze voortdurende inzet en expertise in het leveren van oplossingen die diep geïntegreerd zijn met Microsoft’s geavanceerde cloudtechnologieën. Een Mijlpaal voor Analyst ICT De erkenning van Microsoft is een bevestiging van ons harde werk en onze toewijding aan technologische uitmuntendheid. We zijn trots te kunnen melden dat wij een van de eerste Microsoft-partners zijn die deze specifieke erkenning hebben ontvangen. Dit is niet alleen een bewijs van onze technische vaardigheden en diepgaande ervaring, maar het…

Een nieuwsbrief

Superlogisch toch?