group 72 (1)

WeMail

Wij geloven dat ICT eenvoudig kan zijn, en dat geldt ook voor e-mail. Daarom kun je bij ons kiezen voor een @wemail.nl e-mailadres. Voor een klein bedrag per maand krijg je toegang tot je persoonlijke e-mailadres via Microsoft 365.

Heb je al een @wemail.nl e-mailadres?

Klik dan op de knop om direct in te kunnen loggen

Hoe is WeMail ontstaan?

Een stukje terug in de tijd

Veel van onze zakelijke klanten hebben een bedrijfs-e-mailadres, maar privé willen ze ook een professioneel e-mailadres zonder de standaard @hotmail.com of @outlook.com extensies. Daarom introduceren we met trots onze @wemail.nl dienst. Dankzij de kleinschaligheid van deze dienst is de kans groot dat jouw gewenste e-mailadres nog beschikbaar is. Denk bijvoorbeeld aan e-mailadressen zoals [email protected] of [email protected].

Voor wie is WeMail geschikt?

Voor bijna iedereen

Wemail is ideaal voor iedereen die een persoonlijk en veilig e-mailadres wil, gebaseerd op Microsoft Exchange, met de service en support van Analyst ICT. Superlogisch toch?!

Veel managers, directeuren en eigenaren kiezen om deze reden voor een Wemail-adres. Maar in principe is iedereen welkom.

apple analyst ict

Vraag hier je e-mailadres aan

Je persoonlijke e-mailadres eindigend op @wemail.nl

"*" geeft vereiste velden aan

Stap 1 van 2

Na je aanvraag zullen we controleren of het gewenste e-mailadres beschikbaar is, mocht deze onverhoopt niet beschikbaar zijn dan nemen we contact met je op.
Extra opties

Help! Hoe stel ik mijn mail in?

Kies het apparaat waarop je je e-mail wil instellen en we helpen je verder
  1. Webbrowser openen
    • Open je favoriete webbrowser (zoals Chrome, Edge, Firefox of Safari).
  2. Outlook op het web openen
  3. Inloggen
    • Voer je Microsoft 365 e-mailadres in en klik op “Volgende”.
    • Voer je wachtwoord in en klik op “Aanmelden”.
    • Als je gevraagd wordt om extra verificatie, volg dan de aanwijzingen voor tweefactorauthenticatie (als dit is ingeschakeld).
  4. Outlook gebruiken
    • Na succesvolle aanmelding heb je toegang tot je e-mails, agenda en contacten via de webinterface.
  1. Outlook openen
    • Open de Outlook-desktopapplicatie op je computer.
  2. Account toevoegen
    • Klik op “Bestand” in de linkerbovenhoek.
    • Klik op “Account toevoegen”.
  3. E-mailadres invoeren
    • Voer je volledige Microsoft 365 e-mailadres in en klik op “Verbinding maken”.
  4. Wachtwoord invoeren
    • Voer je wachtwoord in wanneer daarom wordt gevraagd en klik op “Aanmelden”.
    • Als je gevraagd wordt om extra verificatie, volg dan de aanwijzingen voor tweefactorauthenticatie (als dit is ingeschakeld).
  5. Accountinstellingen voltooien
    • Na succesvolle verificatie zal Outlook automatisch je accountinstellingen configureren.
    • Klik op “Gereed” om de configuratie te voltooien.
  6. Synchronisatie voltooien
    • Outlook zal beginnen met het synchroniseren van je e-mails, agenda en contacten. Dit kan enige tijd duren, afhankelijk van de hoeveelheid gegevens.
  1. Download de Outlook-app
    • Open de Google Play Store.
    • Zoek naar “Microsoft Outlook”.
    • Download en installeer de app.
  2. Outlook-app configureren
    • Open de Outlook-app.
    • Tik op “Aan de slag”.
    • Voer je Microsoft 365 e-mailadres in en tik op “Doorgaan”.
    • Voer je wachtwoord in en tik op “Aanmelden”.
    • Als er extra instellingen of toestemmingen nodig zijn (zoals toegang tot je agenda en contacten), volg dan de aanwijzingen op het scherm om deze in te schakelen.
  3. Voltooi de configuratie
    • Nadat je bent ingelogd, synchroniseert de Outlook-app automatisch je e-mail, agenda en contacten.
    • Je kunt nu je Microsoft 365 e-mail beheren via de Outlook-app.
  1. Open de Instellingen-app
    • Ga naar de Instellingen-app op je iPhone of iPad.
  2. E-mailaccount toevoegen
    • Scroll naar beneden en tik op Mail.
    • Tik vervolgens op Accounts.
    • Tik op Voeg account toe.
  3. Selecteer het type account
    • Kies Microsoft Exchange uit de lijst met accounttypen.
  4. Voer je gegevens in
    • Voer je volledige Microsoft 365 e-mailadres in en geef het account een beschrijving (bijvoorbeeld “Werk e-mail”).
    • Tik op Volgende.
  5. Wachtwoord invoeren en instellingen bevestigen
    • Voer je Microsoft 365-wachtwoord in en tik op Volgende.
    • Als er om aanvullende instellingen wordt gevraagd, voer dan de volgende gegevens in:
      • E-mail: je volledige Microsoft 365 e-mailadres
      • Server: outlook.office365.com
      • Domein: laat dit veld leeg
      • Gebruikersnaam: je volledige Microsoft 365 e-mailadres
      • Wachtwoord: je Microsoft 365-wachtwoord
  6. Accountopties configureren
    • Kies welke gegevens je wilt synchroniseren (Mail, Contacten, Agenda, Herinneringen).
    • Tik op Bewaar om de configuratie te voltooien.

Je Microsoft 365 e-mailaccount is nu ingesteld en je kunt je e-mails, agenda en contacten beheren via de Mail-app op je iPhone of iPad.

  1. Open de Mail-app
    • Open de Mail-app op je Mac.
  2. E-mailaccount toevoegen
    • Klik op Mail in de menubalk en selecteer Accounts.
    • Klik op het plusteken (+) om een nieuw account toe te voegen.
  3. Selecteer het type account
    • Kies Exchange uit de lijst met accounttypen.
  4. Voer je gegevens in
    • Voer je volledige naam, Microsoft 365 e-mailadres en wachtwoord in.
    • Klik op Inloggen.
  5. Serverinstellingen bevestigen
    • De Mail-app zou automatisch de serverinstellingen moeten detecteren. Als dit niet gebeurt, gebruik dan de volgende gegevens:
      • E-mail: je volledige Microsoft 365 e-mailadres
      • Server: outlook.office365.com
      • Gebruikersnaam: je volledige Microsoft 365 e-mailadres
      • Wachtwoord: je Microsoft 365-wachtwoord
  6. Accountopties configureren
    • Kies welke gegevens je wilt synchroniseren (Mail, Contacten, Agenda, Herinneringen, Notities).
    • Klik op Gereed om de configuratie te voltooien.

Je Microsoft 365 e-mailaccount is nu ingesteld en je kunt je e-mails, agenda en contacten beheren via de Mail-app op je Mac.

Een nieuwsbrief

Superlogisch toch?