My Work Drive: De Ideale Files naar de Cloudoplossing voor het MKB.

myworkdrive

Toegankelijkheid tot bedrijfsgegevens is van cruciaal belang voor het succes van een onderneming, vooral voor kleine en middelgrote bedrijven (MKB’s). My Work Drive biedt hier een perfecte oplossing voor. Deze dienst stelt bedrijven in staat om overal en altijd toegang te krijgen tot hun documenten, wat resulteert in verhoogde productiviteit en flexibiliteit.

Nog klaar om de bedrijfsdata in de Cloud te plaatsen maar wel graag overal beschikbaar. Myworkdrive kan hier mee helpen.

Wat is My Work Drive?

My Work Drive is een bestandstoegangssysteem dat speciaal is ontworpen om gebruikers in staat te stellen bestanden op te slaan en bewerken in hun eigen omgeving. De bestanden zijn doormiddel van Myworkdrive overal beschikbaar. Waarbij toch de volledige beveiliging van de Microsoft Suite toegepast kan worden.

Waarom is My Work Drive Ideaal voor MKB’s?

1. Toegankelijkheid: Een van de grootste voordelen voor MKB’s is de toegankelijkheid. Medewerkers kunnen vanuit huis, onderweg, of tijdens zakenreizen eenvoudig toegang krijgen tot bedrijfsbestanden, wat vooral belangrijk is in een tijd waarin flexibel werken steeds gebruikelijker wordt.

2. Veiligheid: Veiligheid is een topprioriteit voor elk bedrijf. My Work Drive biedt geavanceerde beveiligingsfuncties zoals encryptie, tweefactorauthenticatie, nalevingsbeleid   en regelmatige back-ups, waardoor de bedrijfsgegevens veilig blijven.

3. Eenvoudige toegang : Met de bedrijfssoftware van MyWorkDrive kunt u functionaliteit voor het delen van bestanden toevoegen en externe toegang beveiligen tot bestandsshares, OneDrive of SharePoint opslag die u beheert in één eenvoudige interface. Waarna de bestanden te naderen zijn doormiddel van Windows Explorer.

4. Schaalbaarheid: Naarmate een bedrijf groeit, kan het zijn dat de opslagbehoeften mee moet groeien dit is eenvoudig aanpassen met MyWorkDrive.

Gebruiksscenario’s voor MKB’s

  • Extern Werk: Medewerkers die vanuit huis of op afstand werken, kunnen naadloos toegang krijgen tot benodigde documenten.
  • Samenwerking: Teams verspreid over verschillende locaties kunnen gemakkelijk samenwerken aan projecten.
  • Klantinteracties: Snelle toegang tot documenten kan de klantenservice verbeteren, vooral wanneer medewerkers onderweg zijn.

Hebben wij als Analyst ICT My Work Drive bij klanten in gebruik en wij zijn enthousiast en de klanten om dat super simpel simpel werkt, voor ons alleen maar #superlogisch

Laatste blogs

Blog
Apple lanceert nieuwe producten: wat betekent dit voor uw bedrijf?
Apple presenteerde gisteren de nieuwste iPhones, AirPods en Apple Watches. Mooie innovaties – maar vooral interessant om te kijken wat dit voor u als ondernemer kan betekenen. Wij zetten de belangrijkste punten kort en logisch op een rij. De nieuwe iPhones De iPhone 17, 17 Pro en de ultradunne iPhone Air zijn sneller, sterker en hebben betere camera’s. Voor u betekent dit: Sneller werken onderweg, zonder vertragingen. Betere video en foto’s, handig voor marketing of klantcommunicatie. e-SIM only: veiliger en flexibeler bij internationaal gebruik. AirPods Pro 3 De nieuwe AirPods zijn niet alleen beter in geluid en ruisonderdrukking, maar meten ook hartslag…
apple intelligence
Blog
Slimmer werken met Apple Intelligence: Wat betekent dit voor jouw organisatie?
Apple heeft onlangs een nieuwe stap gezet in de wereld van kunstmatige intelligentie met de introductie van Apple Intelligence. Vanaf dit najaar is deze technologie ook beschikbaar in het Nederlands, en dat opent de deur naar een reeks slimme functies voor zakelijke gebruikers. Maar wat houdt Apple Intelligence precies in, en hoe kan jouw organisatie hiervan profiteren? Wat is Apple Intelligence? Apple Intelligence is een geïntegreerd AI-systeem dat draait op je eigen Apple-apparaat — zoals een iPhone, iPad, Mac of Apple Watch. In tegenstelling tot veel andere AI-oplossingen, werkt Apple’s systeem lokaal. Je gegevens blijven dus op je toestel en worden…
analyst ict ISL
Nieuws
Eenvoudig overstappen naar Analyst ICT: zo werkt het!
Het afgelopen jaar hebben we bij Analyst ICT met trots een aantal nieuwe klanten mogen verwelkomen, of zoals wij het noemen: onboarden. We merken dat het traject van eerste contact tot daadwerkelijke overstap vaak wat tijd kost. En dat begrijpen we maar al te goed. ICT wordt door veel bedrijven nog steeds als iets “vaags” ervaren. Tegelijkertijd raakt het vrijwel elk primair proces binnen een organisatie. Voeg daar de nuchtere Nederlandse mentaliteit aan toe “het is overal wel wat, dus waarom overstappen?” en het is logisch dat bedrijven hun tijd nemen. Toch zien we een duidelijke trend: veel ICT-dienstverleners in…

Een nieuwsbrief

Superlogisch toch?