My Work Drive: De Ideale Files naar de Cloudoplossing voor het MKB.

myworkdrive

Toegankelijkheid tot bedrijfsgegevens is van cruciaal belang voor het succes van een onderneming, vooral voor kleine en middelgrote bedrijven (MKB’s). My Work Drive biedt hier een perfecte oplossing voor. Deze dienst stelt bedrijven in staat om overal en altijd toegang te krijgen tot hun documenten, wat resulteert in verhoogde productiviteit en flexibiliteit.

Nog klaar om de bedrijfsdata in de Cloud te plaatsen maar wel graag overal beschikbaar. Myworkdrive kan hier mee helpen.

Wat is My Work Drive?

My Work Drive is een bestandstoegangssysteem dat speciaal is ontworpen om gebruikers in staat te stellen bestanden op te slaan en bewerken in hun eigen omgeving. De bestanden zijn doormiddel van Myworkdrive overal beschikbaar. Waarbij toch de volledige beveiliging van de Microsoft Suite toegepast kan worden.

Waarom is My Work Drive Ideaal voor MKB’s?

1. Toegankelijkheid: Een van de grootste voordelen voor MKB’s is de toegankelijkheid. Medewerkers kunnen vanuit huis, onderweg, of tijdens zakenreizen eenvoudig toegang krijgen tot bedrijfsbestanden, wat vooral belangrijk is in een tijd waarin flexibel werken steeds gebruikelijker wordt.

2. Veiligheid: Veiligheid is een topprioriteit voor elk bedrijf. My Work Drive biedt geavanceerde beveiligingsfuncties zoals encryptie, tweefactorauthenticatie, nalevingsbeleid   en regelmatige back-ups, waardoor de bedrijfsgegevens veilig blijven.

3. Eenvoudige toegang : Met de bedrijfssoftware van MyWorkDrive kunt u functionaliteit voor het delen van bestanden toevoegen en externe toegang beveiligen tot bestandsshares, OneDrive of SharePoint opslag die u beheert in één eenvoudige interface. Waarna de bestanden te naderen zijn doormiddel van Windows Explorer.

4. Schaalbaarheid: Naarmate een bedrijf groeit, kan het zijn dat de opslagbehoeften mee moet groeien dit is eenvoudig aanpassen met MyWorkDrive.

Gebruiksscenario’s voor MKB’s

  • Extern Werk: Medewerkers die vanuit huis of op afstand werken, kunnen naadloos toegang krijgen tot benodigde documenten.
  • Samenwerking: Teams verspreid over verschillende locaties kunnen gemakkelijk samenwerken aan projecten.
  • Klantinteracties: Snelle toegang tot documenten kan de klantenservice verbeteren, vooral wanneer medewerkers onderweg zijn.

Hebben wij als Analyst ICT My Work Drive bij klanten in gebruik en wij zijn enthousiast en de klanten om dat super simpel simpel werkt, voor ons alleen maar #superlogisch

Laatste blogs

Whatsapp Business
Blog
Handig! Whatsapp business op meerdere apparaten
De vakantieperiode komt eraan, en we hebben bij onze servicedesk al meerdere keren dezelfde supportvraag voorbij horen komen: “Kan ik WhatsApp Business op meerdere apparaten tegelijk gebruiken?” Jazeker, dat kan! In dit korte blogbericht leggen we uit hoe #superlogisch! Stap 1: Installeer WhatsApp Business op je primaire telefoon 1. Download en installeer de WhatsApp Business app vanuit de Google Play Store of Apple App Store. 2. Open de app en registreer je met het telefoonnummer dat je wilt gebruiken voor je bedrijf. 3. Voltooi de installatie en configureer je bedrijfsprofiel. Stap 2: Schakel de multi-device functie in 1. Open WhatsApp…
cyber hygiene
Blog
Cyber Hygiëne?
Cyber Hygiëne? Nooit van gehoord? Maar Cyber Hygiëne is een essentieel onderdeel van een veilige bedrijfsvoering. Net zoals persoonlijke hygiëne helpt om gezondheidsproblemen te voorkomen, helpt cyber hygiëne om de veiligheid en integriteit van uw digitale systemen en gegevens te waarborgen. Voor MKB bedrijven is het van cruciaal belang om goede cyber hygiëne te implementeren om zich te beschermen tegen cyberdreigingen. In deze blog leggen we uit wat cyber hygiëne inhoudt, waarom het zo belangrijk is voor MKB bedrijven, en hoe Analyst ICT u kan ondersteunen bij de implementatie. Wat is Cyber Hygiëne? Cyber hygiëne verwijst naar de best practices…
analyst ict XLA Xperience Level Agreement
Nieuws
Wat is een Xperience Level Agreement (XLA)?
Bij Analyst ICT begrijpen we dat een succesvolle ICT-dienstverlening verder gaat dan alleen technische ondersteuning. Voor ons Superlogisch! Het gaat om de volledige ervaring die we onze klanten bieden. Daarom hebben wij de Xperience Level Agreement (XLA) geïntroduceerd. Dit is een benadering die niet alleen focust op de technische meetbaarheid van services, maar ook op de tevredenheid en de ervaring van de eindgebruiker. In deze blog leggen we uit wat een XLA precies is en waarom dit voor ons en onze klanten zo belangrijk is. Wat is een Xperience Level Agreement? Een Xperience Level Agreement (XLA) gaat een stap verder…

Een nieuwsbrief

Superlogisch toch?