Office 365 mail instellen op een iPhone of iPad

Dit blog beschrijft hoe u uw Office 365 e-mailaccount kunt toevoegen aan een iPhone of iPad.

LET OP! Voordat u met deze instructie begint, test of het mogelijk is om in te loggen op https://portal.office.com 

Ook als u wilt inloggen vanuit het buitenland of als u geen beschikking heeft tot uw mobiel kunt u gebruik maken van bovenstaande link.

Benodigdheden

  • Een iPhone of iPad
  • Office 365 account
  • Uw e-mailadres
  • Uw wachtwoord

 

1. Ga naar instellingen

  • Kies op uw iPhone in het hoofdmenu voor “Instellingen”

 

2. Ga naar e-mail instellingen

  • Selecteer “Accounts en wachtwoorden”

3. Kies “Voeg account toe…”

  • Kies “Nieuwe account…”

 

4. Exchange

  • Kies voor “Exchange”

 

5. Vul je accountgegevens in

Vervolgens dient u onderstaande gegevens in te voeren aan de hand van uw eigen gegevens:

  • E-mail: Uw E-mailadres
  • Beschrijving: Naam mailbox

Klik na het invoeren van deze gegevens op “Volgende”

 

6. Inloggen

U krijgt in de volgende stap de vraag of u wilt handmatig uw mailbox wilt configureren of wilt inloggen. Kies voor “Log in”

 

7. Office 365 account

Geef uw wachtwoord in en kies voor “Aanmelden”

8.Voltooien

U krijgt vervolgens de vraag welke opties u wilt gebruiken voor de synchronisatie. Zorg er in ieder geval voor dat ten alle tijden “mail” is ingeschakeld. Klik op “bewaar” om de mailbox toevoeging te voltooien.

758 fit 480 600 60

Mocht u nog problemen ondervinden met het instellen neem dan even contact op met onze supportdesk.

Laatste blogs

toshiba mfp
Blog
Scannen en mailen met uw Toshiba-printer blijft gewoon werken
Ook na de nieuwe Microsoft-wijzigingen Misschien heeft u het al gelezen: Microsoft stopt binnenkort met een verouderde manier van e-mailverzending (zogenoemde SMTP basic authentication). Dit kan gevolgen hebben voor printers en scanners die documenten per e-mail versturen, zoals veel Toshiba-multifunctionals en andere multifunctionals. Dat klinkt spannend,maar het goede nieuws is: voor klanten van Analyst ICT is dit geen probleem. Wij hebben hier al een veilige, toekomstbestendige oplossing voor. Wat is er precies aan de hand? Veel printers versturen e-mail via een directe koppeling met Microsoft 365, met een gebruikersnaam en wachtwoord. Microsoft vindt deze methode niet meer veilig en schakelt…
RAM geheugen
Blog
Waarom computers en ICT-apparatuur binnenkort duurder worden
Recent nieuws (o.a. NOS) bevestigt wat we al langere tijd aan zien komen: laptops, desktops en andere ICT-apparaten dreigen flink duurder te worden. De belangrijkste oorzaak? Een enorme prijsstijging van één cruciaal onderdeel: werkgeheugen (RAM).  Wat gebeurt er? De prijs van werkgeheugen — een essentieel onderdeel in vrijwel alle moderne computers en mobiele apparaten — is de afgelopen maanden ongeveer drie keer zo hoog geworden.  Die stijgende prijzen hebben meerdere oorzaken, maar een van de grootste is de groeiende vraag vanuit datacenters en bedrijven die investeren in artificial intelligence (AI). Deze systemen hebben enorme hoeveelheden geheugen nodig, waardoor leveranciers hun…
FD Gazelle 2025
Nieuws
Analyst ICT sleept FD Gazelle-hattrick binnen: drie jaar op rij bij de snelst groeiende bedrijven
Afgelopen dinsdag was het weer zover: de uitreiking van de FD Gazellen 2025. En ja hoor — Analyst ICT stond opnieuw op het podium. Voor het derde jaar op rij mogen we ons een FD Gazelle noemen. En dit jaar zelfs hoger dan verwacht: plek 41 in de categorie kleine bedrijven binnen regio Zuid. Een prachtige erkenning waar we ontzettend trots op zijn. Drie jaar op rij groeien: wat betekent dit voor ons? De FD Gazellen Award wordt alleen uitgereikt aan bedrijven die structureel én gezond groeien. Dat we deze titel in 2023, 2024 én 2025 mogen voeren, zegt veel…

Een nieuwsbrief

Superlogisch toch?